close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עצות לעיצוב חדר האמבטיה

מערכת שורשכג כסליו, תשעז23/12/2016

חדר האמבטיה אולי איננו החדר המבוקר ביותר בבית, אבל גם הוא צריך עיצוב

תגיות:
חדר אמבטיה מעוצב
צילום: יח"צ

לכל חדר בבית חשיבות משלו, ואין ספק שחדר האמבטיה הוא לא החדר הפעיל ביותר. מצד שני, הזמן שבו אנחנו מבלים בו חייב להיות איכותי ונעים, וזו בדיוק הסיבה לכך שרבים בוחרים לעצב את החדר מחדש מפעם לפעם. רגע לפני שגם אתם מפרקים את הריצוף, בוחרים ארונות אמבטיה חדשים ומקבלים החלטה ביחס לסוג המקלחת המתאימה לכם, הנה כמה עצות חשובות שיעזרו לכם לבחור נכון וליצור חלל מזמין ומפנק במיוחד.

גודל הארונות

אחד הנושאים העיקריים בתכנון חדר האמבטיה – הוא בחירת הארונות. זהו נושא מרכזי משום שתכנון לקוי יוביל לחוסר נוחות משווע. חשבו על כל הפריטים שאתם צריכים לאחסן בחדר הזה, לרבות מגבות, כלי רחצה ומוצרים משלימים כמו נייר טואלט או קרמים למיניהם. כעת אתם בוודאי מבינים עד כמה חשוב לבחור ארונות רחבים מספיק, בהם תוכלו לשמור את כל הציוד הדרוש לכם מבלי שתצטרכו להסתובב ברחבי הבית רטובים פשוט משום ששכחתם להצטייד במגבת.

עיצוב ארונות אמבטיה

לאחר שהגדרתם את צרכי האחסון שלכם בצורה ברורה הגיע הזמן לבחור את ארונות האמבטיה המתאימים. מי שמעוניין להפוך את החלל הזה לפינה חמה ואינטימית, כזו שמשרה גם אווירה מזמינה של צימר מפנק למשל, ימצא שאחת הדרכים המיוחדות לעשות זאת היא על ידי התקנה של ארונות אמבטיה מעוצבים מעץ מלא כפי שמוצגים בקטלוג כאן להתרשמות. יש לא מעט סיבות לכך שהעץ המלא נעשה מבוקש כל כך בשנים האחרונות, ואחד ההסברים המרכזיים הוא המראה היוקרתי שלו. אם תקפידו גם על עיצוב מרשים לצד שימוש בחומר הגלם המשובח תוכלו לעצב לעצמכם חדר אמבטיה מושקע ביותר.

תכנון התאורה

בשלב הבא חשוב לתכנן את התאורה בחדר, וכאן כדאי לבחון אפשרות לשני גופי תאורה נפרדים. זאת משום שמנורה אחת כללית שניצבת בדיוק מעל הראי עשויה להתברר כלא-פונקציונלית כלל. תאורה עדינה יותר סביב הראי תהיה מדויקת יותר, בעוד תאורה כללית שיוצרת אווירה רכה ונעימה יותר תהיה אידאלית לכל פעולה אחרת בחלקים אחרים בחלל.

בחירת הצבעים

לבסוף, נסו לחשוב על דרך טובה להכניס מעט צבע לחדר האמבטיה שלכם. לצד הגוונים הקלאסיים שמאפיינים חדרי רחצה, כמו לבן, שמנת או אפור אפשר ואף כדאי לשלב כמה אלמנטים שונים ומיוחדים שיעירו את החדר לחיים. אתם לא חייבים לרצף את החדר עם אריחים בצבע אדום או להתפרע עם צבע הארון, אבל גם וילון אמבטיה ססגוני או כלי קרמיקה מקוריים יעשו את העבודה. ניתן לקבל רעיונות לגבי הגוונים והשילובים בפרויקטים ובפורטלי עיצוב הבית ברשת המציעים רעיונות וטרנדים עכשוויים.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה